Beoordelingen van Sakura Castricum

Recente recensies

4.0
Rinse de Romph
vandaag

Heerlijke gerechten en heel vriendelijk bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gon
gisteren

Zoals altijd weer prima, ook ons bezoek vond het top kwaliteit. Absoluut de beste en meest verse!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mieke Castricum
gisteren

Helaas was het niet zo warm

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wiek
2 oktober 2022

Het was heel lekker, goede loempia fris en sappig

Yvonne
2 oktober 2022

Vaak ben ik tevreden, met soms een mindere bestelling. Maar de bestelling van zaterdag jl. was absurt slecht. Van het combigerecht was echt alles slecht: geen smaak, taai vlees maar vooral niet vers (en dan druk ik mij nog mild uit). Na drie happen zo’n 24 euro in de prullenbak gegooid, waar het echt thuis hoorde. Voor mij voor tenminste een lange tijd geen chinees meer van Sakura.

Dp
2 oktober 2022

Normaal is het altijd prima maar deze keer vielen bijna alle sushi rollen uit elkaar. Ben dat niet gewend. Bezorging was wel super snel

E
1 oktober 2022
Keesmonique@ziggo.nl
29 september 2022

Bestelling op afgesproken tijd opgehaald, het eten was van heel goede kwaliteit, lekker gegeten.

Hubert
29 september 2022

Verschillende maaltijden besteld. Alle drie met verse ingrediënten en prima van smaak. Voor ons de betere in Castricum.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ellen
27 september 2022

Heerlijk gegeten en op tijd bezorgd. topper!!

Lisa
26 september 2022

Bij aankomst lag onze bestelling al klaar. We werden vriendelijk geholpen en stonden zo weer buiten. Sakura bevelen wij aan en komen we ook zeker nog bij terug!

Anoniem
24 september 2022

Gekunstelde smaak combinaties en sushi had weinig smaak. Ik zou hier niet nog een keer bestellen

Bart
24 september 2022
Cindy
24 september 2022

Geen klachten alles was prima

Saskia
22 september 2022

Was heerlijk

Mandy
19 september 2022

Snelle bezorging! Eten was heerlijk, niks mis mee !

Richard van der woude
18 september 2022

Het was lekker maar bij de pekingeend zat geen oestersaus erg jammer

Jacques Schermer
18 september 2022

Gewoon één uur en 15 minuten moeten wachten op bezorging en als het dan komt is het bijna koud. Nee ben dit niet gewend van Sakura. Gerechten zijn altijd prima in orde.

Ben
10 september 2022

Was weer lekker

J. Guit
9 september 2022

Mooi op tijd gebracht en het was heerlijk allemaal en goed warm.👍

Liene
5 september 2022

Bezorging was snel. Kwaliteit van de sushi matig. Als je het vergelijkt met anders sushi tenten erg “simpele” sushi. Niet bijzonder.

Richard Heideman
2 september 2022

Nog sneller bezorgd dan aangegeven. En even lekker als altijd.

E
1 september 2022

Top!

Louis de Brouwer
31 augustus 2022

Uitstekende kwaliteit, alleen jammer dat de pansit goreng ontbrak. Verder prima.

Patrick de Jager
29 augustus 2022

Eten was op zich prima, maar helaas waren in bijna alle gerechten champignons toegevoegd. In de bestelling was nadrukkelijk aangegeven om dit niet te doen i.v.m. allergie.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

S. Van den Heuvel.
28 augustus 2022

Niet warm en smakeloos.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maarten
23 augustus 2022

Zalig!

Petra
22 augustus 2022

Heerlijk gegeten, lekkere gevarieerde sushi en zeer vriendelijk geholpen, bedankt!

Hoo
20 augustus 2022

Geen houden zo

Marcel
20 augustus 2022

Krokante thaise kip was droog, niet vers bereid. De rest was goed

Sophie
19 augustus 2022

Verschillende gerechten besteld, waaronder Bami goreng. Die was niet geleverd, in plaats daarvan een soort sushi. Maar die vond mijn zoon heerlijk, dus was een leuke meevaller. Heerlijk gegeten!

Eef
18 augustus 2022

Van de week gegeten bij jullie in restaurant met gezin, heerlijk gegeten en gisteren eten besteld; ook weer lekker gegeten. Top!!

Nathalie
17 augustus 2022

Het was weer heerlijk! Bezorging op tijd!

jimmy Hoo
16 augustus 2022

Wordt op tijd bezorgd 👍

Clara
15 augustus 2022

Goed sushi maar de vis was eigenlijk warm/lauw. Begrijpelijk met dit weer maar gezien dat met de auto wordt bezorg, ik vond dat echt niet lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lingli
14 augustus 2022

Geen garnalen in Yuen chow nasi :(

M klaver
14 augustus 2022

Zoals gewoonlijk weer heerlijk

Paul
10 augustus 2022

Alles dik in orde en op tijd!

Peter
8 augustus 2022

Heerlijk eten en optijd bezorgd 👍

Fred
7 augustus 2022

Heel vers, lekker en veel. Genoeg voor het gezin.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Suzan Eigenfeld
5 augustus 2022

De verschillende onderdelen van de poke bowl zijn heel vers maar tamelijk flauw.

jacobs
5 augustus 2022

Bij de bestelling vraag ik meestal gember erbij. Helaas is dit nog nooit gelukt.

Ed
4 augustus 2022

Gewoon weer top !

Kat
4 augustus 2022

Snel en heerlijk

Seit Muts
2 augustus 2022

Nasi goreng met garnalen besteld. Garnalen waren prima, de nasi vrijwel uitsluitend witte rijst. Mocht echt geen nasi heten. De bezorging op tijd en vriendelijk.

Tim Been
31 juli 2022

Altijd erg lekker.

René
31 juli 2022
Alex de Hartog
30 juli 2022

Het eten was, in vergelijking met de vorige keer, anders van smaak, structuur en gevuld. Gelukkig was het nog altijd lekker maar het was minder lekker dan de vorige keer. Maar dit kan ook komen doordat het eten 20 min te vroeg was geleverd.

Klaver
30 juli 2022

Snelle bezorging en kwaliteit weer uitstekend.

Cees de Ruijter
29 juli 2022

Helaas was de bestelling ander half uur te vroeg, vandaar dat we thuis kwamen en de bezorger al voor de deur stond., Jammer maar het eten was heerlijk

Schreuder
29 juli 2022

Had een keuzemenu, was prima, vooral de babi pangang was heel lekker. Bezorging was volgens afspraak op de tijd die wij hadden opgegeven

Louis de Brouwer
28 juli 2022

Keurig verzorgd en heerlijk gegeten. Precies op tijd. Complimenten.

Bas
28 juli 2022

Het was heerlijk en ik hoefde niet eens te betalen...... hahaha foutje bedankt

Heleen
26 juli 2022

Super dat jullie ook op de camping leveren en vooraf bellen, zodat je de tijd hebt. Een dikke aanrader!!

de groot
25 juli 2022

prima geregeld. was klaar op de gemaakte afhaaltijd. smaakte prima

Margot Krook
24 juli 2022

Ik kreeg het idee dat het eten niet supervers was. Helaas

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kramer
24 juli 2022
Annelies Brenninkmeijer
22 juli 2022

Loempia slap viel uit elkaar geen krokant korstje heb hem op afgesproken tijd opgehaald was er zelfs iets eerder . Kippensoep bevat weinig kip

Paul Zeeman
19 juli 2022
René
18 juli 2022
Rienk
16 juli 2022

Echt altijd op tijd en warm echt Top..

Thirza Cretier
15 juli 2022

Was heerlijk! Beleefde bezorger mooi optijd geleverd

Harry van der kruijssen
14 juli 2022

De bezorger heeft denk ik de sushi wat ruw vervoerd, het was een rommeltje in de box. Overigens was dit de eerste keer dat het zo werd afgeleverd. De box is wel exclusief en erg lekker.

tineke
14 juli 2022

De bami was prima, helaas was de saté lauw(tegen koud aan) en rook vreemd, en heb ik laten staan kan een keer gebeuren helaas, service was goed, bezorgster zeer vriendelijk

Hoo
9 juli 2022

Alles is prima en op tijd bezorg en klant vriendelijk 👍

Yvonne
9 juli 2022

Een constante uitstekende kwaliteit.

Rosalie
8 juli 2022

Erg jammer super vriendelijke mensen lekker eten maar 15 minuten na het gegeten hebben alle 3 voedselvergiftiging

Ron
5 juli 2022

Prima combinatie gerechten, uitstekend op tijd bezorgd !

Ruth
4 juli 2022

Snel, correct en smakelijk,verse ingrediënten. De hoeveelheden zijn ruim voldoende.

Tom
3 juli 2022

Heerlijk gegeten en sneller bezorgd dan aangegeven. Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pieter
27 juni 2022

Lekker gegeten en mooi op tijd geleverd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

I. Hooyschuur
26 juni 2022

Super snel bezorgt

Oussoren
26 juni 2022

Mooi op tijd, maar het eten was lauw en ik vond er niet veel smaak aan zitten

Dijkman
26 juni 2022

Snelle en vriendelijke bezorging en het eten was heerlijk.

René
22 juni 2022

Heerlijk weer

S. Van den Heuvel
21 juni 2022

Het geheel was qua kwaliteit top.

Eric
21 juni 2022

Heerlijk, heet en keurig op tijd.

Lenka
20 juni 2022

Vandaag heerlijk gegeten. Voor aangegeven tijd bezorgd.

Bakker
20 juni 2022

Eten was goed, 5 kwartier wachten wel erg lang

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

s.netten
20 juni 2022

bezorger was keurig op tijd. Eten was goed, maar er hadden wel iets meer garnalen bij de nasi gemogen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

René
20 juni 2022

Krijgen we geen gember en sojasaus meer? En schubben op stukjes vis?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ron
19 juni 2022

Bestelling zou om normaal om 18.30 klaar zijn. Werd gebeld dat het niet zou lukken ivm drukte vaderdag. Om 19.00u zou het wel lukken. Komen we om 19.05 aan moeten we nog 20 minuten wachten.....

Justus Brouwer
19 juni 2022

Normaal altijd goed maar deze keer 40 minuten te laat, de loempia, kip en gebakken banaan waren taai. Leek wel meerdere keren opnieuw opgewarmd. Jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Martijn
19 juni 2022

Bij de krokante kip zat geen saus.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Harrie H
19 juni 2022

Al verscheidene keren eten bij jullie besteld tot volle tevredenheid. Deze keer was het eten niet goed warm en ook zat er geen sambal bij. Heel jammer!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lisa
19 juni 2022

Sneller als aangegeven en erg lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ro
19 juni 2022

We kregen een extra rol bij onze bestelling, met de opschrift ‘kado’. Echt een verrassing en superlief! Bestelling smaakte goed en was netjes gepresenteerd. Bezorging duurde echter wat lang, namelijk een uur. Mogelijk diende de extra rol als compensatie hiervoor.

Ronald Sluijs
18 juni 2022

Was top!!!!!

Roos
14 juni 2022

Ipv ayam pangang, krokante kip ontvangen en die hadden we al in de bestelling dus dubbel en daardoor minder variatie…..

Patricia
13 juni 2022

Niets op aan te merken, alles even lekker en vers

Flora
12 juni 2022

Saté was droog dus taai jammer

Wendy
11 juni 2022

Helaas waren de miniloempia 's slap, vet en één was al helemaal open en stuk in de zak. Dat was een tegenvaller want dat ben ik zo niet gewend van Sakura. De overige gerechten waren wel goed.

Sim
8 juni 2022

Het eten en bezorging was gewoon prima. Krokante Thaise kip een aanrader. Heerlijk!

Iris Nikkels
8 juni 2022

Ik heb helaas geen nasi gekregen bij de Tjap Tjoy. Verder was het erg lekker.

Eg
7 juni 2022

Twee dingen vergeten… en dan weer drie kwartier wachten tot het er weer is. dat kan beter

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Erik
6 juni 2022

Heerlijk eten! Goed warm! Snelle aardige bezorger!

Flora
4 juni 2022

Top

Martine
4 juni 2022
Barbara
31 mei 2022

Het was prima eten, maar als ik vegetarische gerechten bestel wil ik daar ook vegetarische nasi en bami bij. Bij nabellen kreeg ik een vaag antwoord dat ik dat zelf moet aangeven. Ja, dat kan dus als ik het weet. Dus dat werkt niet.

heerlijk
30 mei 2022
Hannie
30 mei 2022

Heerlijk van gegeten, smaak is top, verse zalm en groente, toch een paar puntjes.... - zit weinig zalm in de pokébowl. - Bij 1 schaal zat er geen avocado in - ik mis wat variatie in groente. Bijv. Edamama boon, paprika, mais. Nu alleen komkommer, wakama, mango en avocado. - een tonijn of zalm/tonijn pokébowl op het menu erbij?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter
29 mei 2022

De Loempia's waren wat aan de slappe kant. Geen lekkere krokante korst. De nasi smaakte meer naar witte rijst met een vleugje nasi dan naar een echte smaakvolle nasi. Deze keer viel het geheel wat tegen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henk
29 mei 2022

Was lekker hoor, en kon het om kwart over 12 al ophalen.

V
29 mei 2022

Sushi smaakte niet vers. Bezorging duurde ook lang.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jose
29 mei 2022

Het was weer heerlijk. Vers, goed van smaak. Love it

Dick
28 mei 2022
Anoniem
28 mei 2022

Lekker gegeten, zoals altijd.

P.A. Ruijter
28 mei 2022

voor de 2e keer achter elkaar niet alles in 1 keer geleverd

Erik Beunen
27 mei 2022

Dankjewel, ik heb ervan genoten.

Anja
27 mei 2022
Sandra
26 mei 2022
Monique
24 mei 2022

We hadden een grote bestelling voor 10 personen. Alles was compleet, goed warm, smakelijk en de bezorger kwam uitstekend op de gewenste tijd. Top!

Rens
22 mei 2022

Heerlijk gegeten!

Joanna
15 mei 2022

Wij hadden van zalm een heleboel verschillende , blijkbaar is de naam super verschillend en de hapjes maar ern klein beetje verschillend , alles super lekker helemaal goed , geslaagd , vriendelijk geholpen , leuk , fijn ,BLIJ

Paul
15 mei 2022

Allemaal goed geregeld een goed van smaak

Peter
14 mei 2022

Uitstekende kwaliteit. Bezorgd vóór de aangegeven tijd. SUPER.

Hanna
13 mei 2022
Pamela
13 mei 2022

Wat hebben we weer heerlijk gegeten. We weten dat de sushi in het restaurant niet te versmaden is, maar ook de thuisbezorgde poke bowls waren overheerlijk!

posthumus
13 mei 2022

Op de nasi na was het niet lekker. Allereerst miste ik de kuipjes met de hete saus, verder zat er in verhouding tot het eiergerecht veel te veel rode saus!. Jammer, volgende keer beter of een andere keuze.

Bart
10 mei 2022

Bestelling was veel later klaar dan aangegeven. Vervelend. Sushi was wel heel lekker en zag er prachtig uit. Als de timing in orde zou zijn geweest 4 sterren.

Ron
10 mei 2022

Prima maandmenu, netjes op tijd geleverd.

Albert.
9 mei 2022

Het eten proefde niet vers, het was net of onze sushi loverbox de dag ervoor al was gemaakt. De bezorging liet lang op zich wachten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kasper
8 mei 2022

Bijna 2 uur op bestelling gewacht

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

-
8 mei 2022

Voor de zoveelste keer niet de stokjes, soja en wasabi gekregen waar ik wel om vroeg.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marit
5 mei 2022

Heerlijke verse sushi! Ik kijk er altijd naar uit om hier te bestellen. Bij de laatste bestelling vroeg ik of het eerder bezorgd kon worden dan de eerst mogelijke tijd ivm een verjaardag en ze waren gewoon ruim een kwartier eerder! Super service en heerlijk eten!

Angelique Kuijpers
4 mei 2022

Heerlijke sushi wederom. Bezorging ook top

A. Zwanenburg
4 mei 2022

Keurig op tijd bezorgd en het eten was heerlijk. Alleen de babi Pangang was een beetje te taai, maar verder heel goed!!

De koning
3 mei 2022
Annet Ploos
30 april 2022

Heerlijk eten Netjes optijd klaar

De Jong
28 april 2022

Altijd prima kwaliteit, goed van smaak.

Yvonne
27 april 2022
Marcel
27 april 2022
Marco van der Horst
27 april 2022

De rijst was plakkerig maar prima. De Cha siew qua smaak prima. Maar om hem naar binnen te krijgen was een opgave. Droog en taai. Daar dit de 3e keer op rij is wilde ik het toch kenbaar maken. Ik heb het idee dat dit gewoon de de restanten van all you can eat zijn. Ik zal niet zo snel meer bestellen bij sakura.

Patrick van Holstein
26 april 2022

Toppers!! Complimenten aan de bezorger!

Dick
26 april 2022

Prima/lekker gegeten. Foeyong hai wat "kledderig" en eten wat afgekoeld.

Pepijn
24 april 2022

Kreeg netjes een belletje voor de zekerheid. Alles netjes verpakt, alles keurig bezorgd en heerlijk gegeten.

Pepijn
24 april 2022

Heerlijk eten (zoals altijd), keurig op tijd. Fijne zaak, constante kwaliteit en zeer klantvriendelijk.

Peter
24 april 2022

Zeer snel bezorgd en heerlijk gegeten.

Celine
24 april 2022

Was weer erg lekker. Ik had 's morgens al besteld en een tijd aangegeven. Het werd precies op tijd bezorgd.

Veldman
22 april 2022

Prima service

Karin
21 april 2022
Y.G.
19 april 2022

Wij hebben al diverse keren poke powl gehad, maar wij vonden er nu veel minder groentes etc inzitten. Bv Twee kleine sliertjes wakame maar, avocado ook maar twee kleine partjes, terwijl er anders veel meer van in zat.

Frank
19 april 2022

Het eten was lekker, echter niet echt warm. Dat was een beetje jammer.

Peter
18 april 2022

Niet voor niets de zoveelste bestelling geplaatst.

J.Borghols
18 april 2022
René Wijker
17 april 2022

Topper. Heerlijk.

Nathalie
16 april 2022

Het was heerlijk! Zowel Chinees als de sushi. Heerlijk gegeten

DJ de Zwart
15 april 2022

Na vaak te hebben besteld omdat ik tevreden was viel het deze keer tegen. De avocado was niet rijp waardoor 60% van de bestelling niet lekker was.

René Hollenberg
13 april 2022
tbt
13 april 2022

een kleine verandering die wij in het maand menu hadden gevraagd werd gehonoreerd.

Dick
11 april 2022
Joyce
9 april 2022

Jammer maar de bestelling was niet compleet

P Grandiek
9 april 2022

Top service!

Arjan
8 april 2022
Henk Lensen
3 april 2022

Ik verwacht niet dat als ik voor 12 uur een bestelling plaats, dat ik een vers gemaakte babi pangang meekrijg. Ik bestel deze om je te nemen om het 's avonds heerlijk van te smullen. En eerdere bestellen om dat tijdstip waren prima, daar zal je mij niet over horen. Maar of het nu de saus of het vlees was, de saus die eigenlijk rood hoort te zijn en het vlees toch lekker aangebakken. Helaas was het dit keer niet het geval. De smaakjes niet wat ik gewend ben van jullie. Ik denk dat ik beter de avond van te voren een bestelling kan plaatsen in plaats om 12:00.

Rienk
3 april 2022

Zoals altijd precies op tijd ongelooflijk. En natuurlijk weer lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tom
3 april 2022

Ik ben zeer tevreden,alleen de nasi mag wat ik graag eet moet en kan beter.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter
2 april 2022

Portie kroepoek was naar mijn mening wat aan de zuinige kant. Verder voldoende hoeveelheid en zoals gewoonlijk uitstekende kwaliteit.

Aya
2 april 2022

De bezorger was goed. Haaivinsoep was niet bij. Het is vervelend dat meer dan een uur na de bestelling incompleet pakketje te krijgen. We moesten weer wachten.

Arno Zoontjes
2 april 2022

Het eten was heerlijk… helaas lauw!

Erik
31 maart 2022

De sushi lover box is een echte topper!! Zeer snelle bezorging.

Erwin
26 maart 2022

Weer uitstekend, en snel bezorgd. Top.

Smit
26 maart 2022

Zowel keuzemenu als sushi smaakten heerlijk. Keurig op tijd bezorgd door vriendelijke bezorger.

V d schaaf
25 maart 2022
Sanne
24 maart 2022

Erg lekker!!

Margot Krook
24 maart 2022

Wij zijn erg tevreden over het eten. Genoeg over om ook vandaag nog van te g

Marjolein
22 maart 2022
Karin
21 maart 2022

Maandmenu weer helemaal top

Hans
19 maart 2022

Zeer tevreden over het eten en bezorgen.

René
19 maart 2022
Veldman
18 maart 2022

Kreeg bami ipv nasi, het eten was lauw . Niet wat we gewend zijn.

marjan
16 maart 2022

Eten is normaal altijd erg lekker maar nu was de Koe loe kai een aanvluiting kleine te lang gebakken balletjes ik hou van krokant maar dit ging iets te ver 1 mega bal en 3 mini dingetjes bij de Nasi van het huis.

Fam.Adrichem
13 maart 2022

Wij vonden de loempia's met dit vlees niet zo lekker, met kip is lekkerder

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
13 maart 2022
René
12 maart 2022
Celine
12 maart 2022

Lekkere sushi, snel bezorgd

Jp
11 maart 2022
Margriet
7 maart 2022

De sushi box viel tegen qua smaak. Het was niet vers! Jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Karin
6 maart 2022

Sushi was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Casper
6 maart 2022

3 euro voor kroepoek en dan een klein lullig beetje... Die viel enorm tegen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mirjam
6 maart 2022
Erik
5 maart 2022

Weer heerlijk gegeten!! Sushi lover box zeer rijk gevuld! Super kwaliteit, super vers! Cha sieuw was ook perfect, vers en super warm!! Bedankt weer!!

heuberger
3 maart 2022

Exact op tijd, compleet. Heerlijk eten!!

Jonna
1 maart 2022

Het is altijd heerlijk. Klein punt van aandacht: ik had gevraagd of de zoete groene dressing weggelaten kon worden. Helaas toch weer over de sushi gedaan. Ps. Snap sowieso niet wat die dressing op de sushi doet. Zonde van de smaak. Doe het er dan apart bij desnoods.

Anoniem
26 februari 2022
Wally
26 februari 2022

Op tijd klaar, perfecte temperatuur van de sushi

René
25 februari 2022
Peter
23 februari 2022
Hans Oosyerhoff
22 februari 2022

Goed eten. Volgens afspraak bezorgd.

Flora
22 februari 2022

Top

Hans Beentjes
21 februari 2022

Netjes wijziging afhaaltijd doorgegeven tel.en per mail

Marja
21 februari 2022

Jammer dat bij de sushi de stokjes, ketjap etc vergeten waren. Maar blij dat jullie kwamen tijdens storm Franklin

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Familie Gr
19 februari 2022

Vorige bestelling was de kroepoek vergeten en na vermelding hiervan kregen we vandaag onze kroepoek erbij. Top !

Karin
18 februari 2022

Altijd superlekker!

Celine
16 februari 2022

Eten was heerlijk en snel geleverd, kortom voor herhaling vatbaar!

Annemieke
16 februari 2022

Heerlijk gegeten. Alles lekker warm bezorgd. Prima. (Zoals altijd)

Vincent
14 februari 2022
Heleen van der Noll
14 februari 2022
-
13 februari 2022

Eten was zoals altijd heerlijk. Er zaten alleen geen stokjes en geen sojasaus bij zoals ik had gevraagd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

René
12 februari 2022
Pietje
11 februari 2022

Er zou wel iets meer kip in de kip gerechten kunnen 😉

Bregje Schoorl - Dierdorp
11 februari 2022

Erg lekker, erg vers, en snel bezorgt.Top 1

Joy
8 februari 2022

Onwijs lekkere sushi! Je proeft dat het ècht vers bereid is, wat 't nog veel lekkerder maakt! Daarnaast is het eten (mocht je 't bestellen/afhalen) precies op tijd klaar, erg fijn! Al met al gewoon een heel fijn restaurant met heerlijk eten en de beste sushi.

Robr
7 februari 2022

De loempia was tegen het verbranden aan en de varkenshaas saté was droog, we weten zeker dat het geen varkenshaas was. Bami was prima.

Mariska
6 februari 2022
Marloes
6 februari 2022

Het eten is altijd lekker, helaas is het de laatste 2 keer lauw als het aankomt hier, ook al is het op tijd. En opwarmen maakt het niet lekkerder...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Martine
5 februari 2022
Bas
4 februari 2022

Prima bezorging. Heerlijke sushi !!

René
4 februari 2022
Irene
4 februari 2022
Anoniem
3 februari 2022
Ed Bon
2 februari 2022

-al jaren klant maar dit was niet ok, de foujang hai was lauw tot koud, de babi pangang was wel warm maar niet zoals vroeger lekker knapperig !!

Gerard van Pinxteren
1 februari 2022

Perfecto

Joop Borghols
31 januari 2022

prima eten en exact op de afgesproken tijd gebracht.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Scheerman
30 januari 2022

Wij bestellen vaak bij jullie en het is altijd heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Groentjes
30 januari 2022

Helaas de kroepoek niet ontvangen, maar eten was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ger
30 januari 2022

Fantastisch, snel bezorgd en het eten is van hoge kwaliteit bijzonder lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Angela Admiraal
30 januari 2022

Kip was koud en taai. 1,5 uur gewacht op n kleine bestelling

lange
29 januari 2022
Karin Dekker
29 januari 2022

Heerlijk gegeten en heel makkelijk te bestellen!

Erik
28 januari 2022

Het eten was kwalitatief goed en ruim voldoende. Alleen het online bestellen verliep moeizaam. Toen het bedrag van mijn rekening afgeschreven werd duurde het nog een kwartier voordat de bestelling bij Sakura binnenkwam en aansluitend ruim een uur voordat het bezorgd werd. Dat moet beter en sneller kunnen.

Rienk
26 januari 2022

Super snel, goed warm en heerlijk van smaak. Top!!!

Jose
26 januari 2022

Lekker malse pekingeend, nog warm door snelle bezorging

Kees
24 januari 2022

Goed eten, zelfs eerder bezorgt dan gepland. Kreeg kroepoek met een gefeliciteerd vanwege verjaardag. Erg leuk en lekker

De Vries
23 januari 2022

Uitstekende verse sushi👍

Andre
23 januari 2022

Prima sushi maar portie net even te weinig voor het geld.

Peter
22 januari 2022

Uitstekend van kwaliteit en hoeveelheid. Precies op het afgesproken tijdstip bezorgd.

Melanie
22 januari 2022

Supersnelle levering en heerlijke verse sushi! misschien een idee om bij online bestellingen voor de definitieve bestelling nog te vragen of er eetstokjes, sojasaus of wasabi gewenst is....

Erica
18 januari 2022

Heerlijke sushi en top service!

Jan
18 januari 2022

Niet de goedkoopste, maar wel de akker lekkerste sushi uit de omgeving.

Jose
16 januari 2022

Zeer smaakvol. Altijd genieten Wat koud moet zijn is koud. Warme gerechten goed heet

Erik
15 januari 2022

Weer heerlijk! Alles super vers en goed! Snelle en vriendelijke bezorging!

Ed
14 januari 2022

Gewoon goed en lekker gegeten, bestelling stond exact klaar op de afhaaltijd .

Peter Zoon
14 januari 2022

Evenals voorgaande bestelling van de sushi schaal topkwaliteit. Nu eens in combinatie met mihoen met garnalen, heerlijk.

Tjitske
10 januari 2022

Erg lekker, ruim voldoende en als ik rijk was, zou ik niks anders meer willen eten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ellen
10 januari 2022

Super lekker en snelle bezorging

burgmeijer
9 januari 2022

eten was heerlijk en lekker warm. bestelling online bestelt. ik moest 2 min maar wachten. Prima verzorgd

Anna
7 januari 2022
Thomas Möhlmann
7 januari 2022

Altijd snel, altijd heerlijk!

Ida Bakker
6 januari 2022
Kirsten Min
5 januari 2022

erg lekker! En een goeie service

Remco
5 januari 2022

Beide soepen heerlijk en voldoende warm, de loempia was zelfs na de soep echt heet. En de loempia is meer dan heerlijk; voortreffelijk.

Karin
5 januari 2022
Cees de Ruijter
3 januari 2022

Bezorger was keurig op tijd en het eten was heerlijk, iets te veel zelfs.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Michael Brakenhoff
3 januari 2022
Rose-Marie
3 januari 2022
Baars
2 januari 2021

Het was weer heerlijk.

Simone
1 januari 2021

Het was heerlijk deze keer. De Chinese bami is een aanrader, de bezorging sneller dan verwacht dus wij waren erg tevreden. Wij hadden een combinatiegerecht wat ruim voldoende was en goed op smaak!

Steeman
31 december 2021

Heerlijk gegeten! Top service en kwaliteit!

Erik m
30 december 2021

Super lekker! Goed warm! Snelle bezorging! Ik ben klant vanaf het begin. Sakura heeft van mij nog nooit minder dan 5 sterren gehad!

Dennis
30 december 2021

We waren heel erg tevreden over de geleverde Sushi. De kwaliteit is echt omhoog gegaan. Ook de manier waarop de sojasaus en wasabi wordt aangeleverd is heel prettig. Heerlijk gegeten. Well done Sakura!

Hans
29 december 2021

Precies op tijd gebracht, nog warm, sushi heerlijk!

.
28 december 2021
Anneke de winter
28 december 2021

De babi pangang was te hard gebakken was daardoor erg droog en hard.

Anoniem
28 december 2021

Precies op gevraagde tijdstip geleverd. Helaas was 1 maki sushi niet die ik had besteld, maar was evengoed lekker.

René
26 december 2021

Heerlijk weer👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ricky van Braak
26 december 2021
Luuk
26 december 2021
Maarten
23 december 2021

Alles was heerlijk, alleen jammer dat de saus die normaal gesproken op de tori karaage zit er niet was en de kip niet gesneden was. Zeer aan te raden voor sushi (en japanse stijl vlees) liefhebbers!

Nico de Vries
22 december 2021

De bami was niet warm. Wat ons verbaasd is dat de bezorger vroeg of ik het wisselgeld ( 4,20) wilde ontvangen? Wel heel vreemd!!!!!

J P
22 december 2021

Heerlijk!!!

Kiki
22 december 2021

Zó lekker, zó verzorgd, dit wil ik eigenlijk iedere dag eten!

Rob en Joke Agricola
20 december 2021
Rene S
20 december 2021

Super lekker gegeten,

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

s.netten
20 december 2021

Eten was prima/ goed verzorgd. Voor herhaling vatbaar. Bezorging keurig op afgesproken tijd. Extra kosten voor ideal niet meer van deze tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M
20 december 2021

Voor de tweede keer sushi besteld. De eerste keer was de sushi prima. Deze keer klopte de bestelling niet. We mistten sushi, (was niet duidelijk welke omdat op internet niet overal een plaatje bij staat en uit de smaak konden we het ook niet halen) we kregen sushi die we niet besteld hadden, kregen maar 1 bakje wasabi en de kwaliteit van de sushi was echt niet goed. Misschien een drukke avond maar we hebben de bestelde sushi niet helemaal opgegeten vanwege de smaak. Hopelijk wordt de kwaliteit weer beter.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rob de Vries
19 december 2021

Heerlijke verse sushi

Thomas
19 december 2021

Zoals altijd was het ook nu weer heerlijk!

Lieke
17 december 2021
Ida Bakker
17 december 2021
Baars
17 december 2021

Vandaag voor het eerst hier sushi besteld. Het was goed verzorgd en de smaak was heerlijk. Ik weet wat ok 2e kerstdag ga ETEN!!!

Olivier
17 december 2021

Het eten was top als altijd goed optijd bezorgt alleen miste ik de stokjes voor de sushi en de soja saus was ook niet aanwezig

Yvonne
16 december 2021

Alles was vers en warm: Top!

Genilex
16 december 2021

Eten was heerlijk zo als altijd. Alleen bezorg ging het mis. Soep was helemaal over 3 ander bestelling gevallen dus geen soep. Meteen gebeld en kregen we alles nieuw van die ene zak. En wat extra top service..

Angela Deiana
15 december 2021

Was net als altijd erg lekker en goed verzorgd

Mar
15 december 2021

Alles was super lekker. Jammer dat de saus bakjes open waren gesprongen en dus leeg in de zakjes zaten.

Edwin
11 december 2021
René
11 december 2021

Er ging wat mis met de levering en bedtelling. En er zaten bij de zalm sushi harde dingen in. We zijn beter gewend.

Jeroen de Ruijter
11 december 2021

Sushi is top, heerlijk! Wel vind ik. 2,50 bezorgkosten en nog eens 0,25 voor iDeal niet meer echt van deze tijd.

Rita Jonkhart
11 december 2021

Prima verzorgd. Smakelijk en ruim voldoende eten.

Yo
10 december 2021

Tau si ngau heerlijk gerecht met veel ossenhaas stukjes De bestelling was prima op tijd

Walter Vos
8 december 2021

Chau mie ossenhaas blonk uit in het ontbreken van ossenhaas. Enkele mini stukjes, dat was het ook. En dat is niet de eerste keer. Recente bestelling met Chau mie garnalen was een bak mie met, na even zoeken, twee garnalen. Jammer.

R de graaf
5 december 2021

Super service

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

René
5 december 2021
MJ
3 december 2021

Eten is prima, gelieve gezamenlijk de richtlijnen volgen en het veilig te houden met elkaar... geen mondkapje te bekennen bij keuken/bediening/bezorgingsmedewerkers